RSS

søndag den 20. oktober 2013

Confetti layout med brug af Crafty Cuts circle die

Der kommer også et layout som inspiration fra mig i denne uge. For noget tid siden viste jeg et kort hvor jeg havde brugt en die der udstanser cirkler. Denne die er nu i webbutikken, så jeg kan linke til den. Og den er stadig en FAVORIT.


 Den udstansede rektangel er 10 cm lang, hvilket passer perfekt i bredden til et normalt foto - og på almindelige kort, for øvrigt! Jeg havde et par billeder liggende som i halv størrelse, som jeg tænkte kunne bruges til et layout sammen med disse skønne udstansede papirer.

Layoutet er desuden pyntet med de små cirkler, som bliver tilbage efter papiret er udstanset. Perfekt confetti!! De fleste er bare limet på, og nogle påsat med 3D puder.

Den lille die fra Crafty Cuts fås også i andre mønstre (stjerner, blomster). Se dem her. Den med stjerner er da perfekt til julekort :-)

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .