RSS

onsdag den 17. april 2013

Nr 100

Så nåede jeg til et pænt rundt tal, havde da aldrig forestillet mig at det skulle blive til så mange.

Jeg gik lidt i stå, da Linda fortalte at vi nærmede os skabelon nr 100, for jeg kunne slet ikke finde ud af hvad jeg skulle lave. Efter et par dages betænkelighed kom inspirationen heldigvis tilbage, og faktisk væltede det ud med ideer. Jeg besluttede mig for at skabelon nr 100 skulle være et stykke kage ( jeg elsker chokolade kage).

Jeg har lavet kagestykket i ensfarvet karton, og klippet små stykker ud og limet på som chokolade stykker. På toppen har jeg brugt lidt glimmer lim. Jeg har stempler med et af scrappers nye lækre stempler og dekoreret med lidt blomster og bling.

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .