RSS

onsdag den 25. april 2012

Konfirmationskort med Spellbinders

Det er jo højsæson for konfirmationer, så det må være på sin plads med konfirmationskort. Jeg er jo ikke den store kort-mager, så jeg har udfordret mig selv ved at tage udgangspunkt i Spellbinders-dies. Kortene er holdt rimelig køns-neutrale.

Jeg har brugt råhvidt og cremet kort (kan købes i pakke med 50 og 100 stk, hvilket jeg synes er meget attraktivt, så jeg altid har et blankt kort ved hånden).

Jeg har brugt Spellbinders Labels 8-die, crosses-two-dies, oval og scallop oval dies samt Grommet tags. Og så selvfølgelig konfirmations-stemler fra Scrapper!

Her er kortene enkeltvis med detaljefotos. Til det første har jeg brugt en embossing folder fra Cuttlebug til baggunden:




Og dette kort har fået lidt bling-blomster:




Og kortet med guld korset:



0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .