RSS

torsdag den 29. marts 2012

Kort af rester

I dag vil jeg vise jer et par fødselsdagskort, hvor jeg har fået brugt nogle af mine rester, og her er det virkelig muligt at få brugt hver en lille stump.


Jeg startede med at tegne 2 blyantsstreger nedad på kortet så jeg fik en bort på ca 2,5 cm, punchede cirkler ud i forskellige str og limede dem i feltet, nogle af cirklerne delte jeg i 2. Hold gerne lidt afstand til blyansstregen på 1-2 mm, så den kan viskes væk bagefter.


Teksten er stemplet i en matchende farve.
Papiret er fra Echo Park 6x6 Paper Pads "This & That Graceful" , dertil har jeg brugt cats eye i farven Cranberry.


Jeg valgte at fremhæve alle de blomstrede cirkler med lidt glossy.


*******



Her et kort i samme stil, bare i mindre udgave, igen er papiret fra Echo Park " This & That Charming".


Også her har jeg fremhævet nogle af cirklerne med glossy, og nogle af de ensfarvede har fået lidt glimmer (glimmer på tube fra Studio G).

1 kommentarer:

Heidibirte sagde ...

Ja lige pludselig har man alt for mange små rester liggende. De er blevet rigtig søde og skønne farver.

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .