RSS

tirsdag den 1. november 2011

Slikstok

Så blev slikstokken også til et julekort, ideen har været der længe, gik i gang med at tænke julekort allerede i sommers, men desværre eller skal jeg sige heldigvis, har jeg haft flere ideer end der er tid til at lave.


Desværre er mine billeder blevet lidt mørke, så i får lige et par stykker.


Jeg har lavet slikstokken i rød/hvid på lys grå papir, og selve kortet i mørk grøn.


En stor rød sløjfe og en lille tag lavet med spelbinders, hvorpå jeg har stemplet med en af de nye julestempler fra butikken. Til sidst et par kristtjørne blade lavet med en Martha Stewart punch og et par røde perler.

1 kommentarer:

Louise Hou sagde ...

Helt vildt flot. Jeg er bare helt vild med dine kort og skabeloner.

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .