RSS

onsdag den 31. august 2011

Tag med sommerfugle

Denne tag er lavet i papir fra My Mind's Eye serien hedder Lime Twist.  Jeg har brugt en die fra spellbinders "Creative Page Tabs" til at lave den mørkegrå top med (på den die findes 9 forskellige modeller) jeg har derefter sat en eyelet i.


Sommerfuglene som er et stempelfra webster's page, har jeg stemplet med pink cats eye og varm embosset med klar pulver, dette har jeg også gjort ved teksten som er fra samme stempelsæt.

Jeg har rundt om de tre øverste lag papir sat et lille pink bånd, samt et lille stykke under lakseglet, lakseglet er lavet med guld og har fået lidt eksta glimmer fra en dertil hørende stempelpude.

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .