RSS

søndag den 15. maj 2011

Stakkevis af biler

Da jeg første gang så bilerne i Echo Park's Little Boy kollektion fik jeg ideen til at lave en stak af biler, som kunne rammes ind til børneværelset.


Jeg har tegnet bilerne i en størrelse, som ville passe til rammen. Hvis du har en Silhouette skæremaskine kan man købe bilerne til at skære ud, hvilket jo er meget lettere! Men jeg kan desværre ikke få min maskine til at skære pt.


Jeg klippede hver bil ud og tegnede op på mønstret papir på kollektionen. Derefter skar jeg vinduer ud og klistrede hvidt papir bagved. Hjulene er udstandset med punches i sort og hvid karton.


Bilerne er klistret på lysegråt karton og sat i en ramme fra Ikea.


0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .